En måndag..

En morgon som startade med sol, men som övergick till regn... som vanligt!!!
 
Nåja, jag jobbar ju inne så..:)
 
Heldag, o den gick segt till en böjan men DC fick tiden att gå under eftermiddagen..
 
Har ätit lyxmiddag idag, köttfärs"sås" o pasta med sallad o kesella..
Det är MASSOR med mat, o man är proppmätt, o efter ca tre timmar ska man äta igen!?
Men men, lite konstigt att vara så mätt trots att man äter rätt..
 
Imorgon ska jag ge en soppa en chans, ska försöka likna min favvosoppa, men utan chilisås o buljong.
Får se hur den blir:)
 
Ledig imorgon föresten..
Då ska jag ge mig ut på ett litet äventyr o kika på min egna fina julklapp..
Så håll tummarna för att den är så bra som jag hoppas nu..
Om den är det, så kommer jag va mycket nöjd:)
 
Sen blir det step imorgonkväll med syster..
Måste röra på  mig nu, så fettförbränningen startar..
Jag stod på jobbet o sa åt mig själv att gå en runda när jag kom hem..
Men regnet gjorde mitt humör sämre, så jag gick till maxi o handlade, sen hem..
BAD BAD BAD.
Därför bestämde jag mig för ett pass CX på torsdagkväll oxå..
O måste gå en ordentlig runda under veckan me..
Det händer en hel del genom att äta rätt, men det händer massa mer om jag rör på mig oxå..
Det tuffaste är hur svetten rinner under passen när man äter o dricker som jag gör..
Det bokstavligt rinner om mig..
:)
 
Nehe, tvätten ska hängas o jag ska kolla om jag hittar lite mellanmålstips..:)
 
 
kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0