En onsdag..

som innebar jobb...
O idag har man skrattat som ett barn, för jag o A har kört radiostyrd helikoper på lagret:D
Sånt får man göra när man har möjlighet, faktiskt!!
 
Annars gick dagen ganska sakta..
 
När jag kom hem blev det en snabbmiddag..
Stekte en potatiskaka av äggvita o riven potatis men blandad sallad över o strimlad skinka..
Men önskan av att komma i närheten av raggmunk gick inget vidare:D
 
Om ni bara visste hur mkt jag fantiserar om mat o annat gott..
idag va det korvstroganoff som satte sig på tungan..
O zooapor?!
haha..
27 dagar utan socker nu..
o konstigt nog så gick jag förbi spegelbilden o tyckte jag såg "tjock" ut..
På söndag är det vikt, mått o fototagning..
Så längtar nu..
Såg en bild här om kvällen som jag tog maj 2012..
Säger bara en sak...
SATAN !!!
Va jag såg smal?
Det är ju helt sjukt!
Bring me baaack..
Men läste gamla inlägg, o gud va jag höll igång, jämt:D
Hemmapass, morgonpromenader, pass o vanligt gym..

Nåja, jag är stolt över mig själv, jag tränar fortfarande o har snart klarat 2 perioder FF..
Det är inte fy skam:)
 
Sa jag att en semla hade varit kanongott??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0