En Växjötripp..

Vid 10tiden styrde jag bilen mot Växjö för att spendera lite pengar..
Skönt när vägen är ren o fri från både is o snö:)
Dock låg det lite snö kvar utanför korsberga...
 
Va o kollade gågatan för en gång skull..
Va evigheter sedan jag va där..
Men det va sig likt:)
Endast ett köp på heeeela gatan:D
Men kul o kolla läget lite..
 
Sen vidare till Plantagen o de där butikerna runt om..
 
Sen blev det parkerat uppe vid rusta för att därifrån springa runt i hela området..
Benen har fått jobba idag kan man säga..
Men tog på mig på tok för lite kläder:/
Svinkallt va det..
 
Kan säga att när jag va på Grand så gick jag förbi kinabuffen, o satan va sugen jag va men nej...!!
Pila är hård, så hård att hon har med sig mellanmål o matlåda i bilen:)
Ska det va, så ska det vara ordentligt:)
Va nästan lite roligt att sitta där i bilen o titta på människor som stressade omkring..
 
Gjorde massa fynd faktiskt..
O impulsköp som är både bra o snygga:)
 
Dagens bästa köp är mina nya prydnadskuddar till sängen, de är gjorda i mörkt jeanstyg som är "trasigt"..
Klockrent till gaveln:)
 
Annars blev det bland annat
Krukor
Tröja
mössa
Halsduk
Pannband
Turkosa sockar
julklapp X 2
Liten pajform
Lite mat o frukt på citygross..
 
Tyvärr går tiden lite för fort så det va dags att åka hem o att köra när det är mörkt är ingen hitt..
Jag är så jäkla osäker när jag kör..
Vet inte varför o när det blev så, men ibland känns det som om bilen kör med mig, o jag kör inte den på nått vänster:/
Men men, kör bara kör...
 
Nu är det soffan som gäller...
Imorgon kommer familjen, sen ska jag trääääna boxercise med än ny tränare, det vill säga min syster:)
Ska bli kul, detta kommer du fixa kanon, det är jag säkert på..:)
 
Tack o hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0