Fredaaa..

o näsan rinner..
Nös som attan hela eftermiddagen på jobbet..
O nu blossar det lite i ansiktet..
Tog en hutt Kanjang när jag kom hem o hoppas att det inte blir värre..:/

Dagens bästa känsla va intranätets nyhet...
Band annat Vetlanda har STÄNGT på annandagen..
Hell yeah,now we talking!!
Kändes för jävla fint!!

Imorgon är jag ledig, igen..!
Varit ledig 3 dagar denna veckan, helt sjukt..
Men sen jobbar jag 7 dagar i rad, så får lida lite för det iaf..
Men det går nog fort trots allt..!!

Imorgon är det oxå dag 30 utan socker, o på söndag är det 1a dec o min månad har gått som sockerfri o 6måltider/dag. med ca 3 timmars mellanrum...
Jag är sååå nyfiken på vågen, o på bilderna..
Där ser man mest..
men hade jag skrivit en lista på allt gott jag haft i tankarna den senaste tiden hade den blivit lååååång..
Antar att det har med målsnöret att göra..
Snart snart snart "får" jag äta vad jag vill..
men vill jag det?
Näee, men lite vanlig mat vill jag ha..
Typ isterband, mammas kålpudding (som finns i frysen) o tacos mm..
Inte torrt kött med sallad typ..

Men jag hoppas söndagsmorgonen ger mig en kick om en bra fortsättning...

Nu ska jag kurera mig i soffan efter en kaffe med min fina vän o hennes kille..
Trevligt att ses igen, saknar våra idiotier:)

Puss o kram o nyp i skinkan..
Åhhh julskinka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0