Helg i Vrum..

Jobbade ju några timmar innan jag åkte hem o gjorde lite middag o samlade ihop alla små ting för en natt i virserum..
 
När jag kom ner till pappsen åkte vi till farmor o tände ljus på graven..
Det är så fint när det lyser på kyrkogårdarna..
Men det är vemodigt oxå..:(
 
sen väntade vi in mor o åkte mot Mörlunda för minnesgudstjänst..
Jag tände ett ljus där inne o det kändes bra..
Det va en fin timma, prästen där e så otroligt bra o det va jättefina sånger o en superbra tjej som sjöng..
Det kändes bra att vara där gör G´s skull..
 
När vi va tillbaka gick jag upp till en vän o tog en kaffe o pratade lite..
Råkade hamna framför mammas o pappas dator o satt där en bra strund så kom i säng sent..:/
 
Men idag va man uppe vid 9 o satte igång att göra klart allt inför frullen.
Massa små portioner av en hel del grejer, så det tar en stund att göra i ordning det...
 
Vid 12 åkte jag o syster till E o där blev det middag o kaffe o en hel del tjöööt..
Tiden går så fort när man väl börjar re i gamla minnen o framtida planer:)
 
De åt en smarrig tacopaj, men jag satt med en skål kycklingsallad, det kändes så där faktiskt..
Men jag har bestämt mig för att köra denna månaden enligt planerna, så inte ens E´s superdupermegasmarriga tacopaj stoppar mig..
 
Nu har jag diskat ett berg, lagat matlådor, ätit (igen), hängt in tvätten o nu har jag satt ner röven i soffan..
Borde gå en runda, men jag kan inte slita mig från kvällens Sons of anarcy avsnitt:)
 
Tack för en bra helg allihopa  o ta hand o varandra..!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0