I did it good..

Ganska seg dag på worket, ledsam middag o mellanmål, men det får gå:)
Taskigt bara att det stod en låda Rollo-kola på bordet som man satt o sneglade på när jag knaprade mitt knäckebröd.

Efter jobbet blev det en snabbhandling o sen hem o hoppa i träningskläderna.
Tog cykeln ner till gymmet där Pumpen väntade..
När jag stod där utanför o väntade började jag bli lite snurrig, så jag drack lite vatten o tänkte "jag gör vad jag kan"..
O satan i gatan, det gjorde jag verkligen!
Ni som varit med om när huvudet jobbar o inte kroppen förstår den känslan efteråt.
Axellåten, alltså den sista innan magen får sitt utmanade jag lite väl mkt, o tog 10 kg på stången.
Vi kör olika lyft med lösa plattor först, det gick bra, sen upp med stången o kör 12 rakt upp i luften, det gick så där.
Sen när man tror det är slut, ja då börjar man om igen, från början.
Alltså lösa vikter som gick okey, sen skulle stångjäklen upp igen.
O just då säger huvudet till mig "har du klarat ff i 18 dagar, då lyfter du stångjävlen till det är slut".
Jag kan säga att jag skrek sista lyftet, o det va helt svart runt mig o det enda jag såg va ögonen.
Snacka om att känna sig KLAR!

Det konstiga är att när man cyklar hem är kroppen helt stum, o all denna "värk" man haft under alla olika övningar är bortblåst.
Man är bara varm o lugn..

Så även att regnet öste ner när jag cyklade hem gjorde det inget, jag skulle ju ändå in i duschen o kläderna skulle tvättas..

Det satt riktigt fint med en kycklingsallad nu kan jag säga..

Tvätten ska hängas, sen ska jag krypa till kojs..
Sängen...?.... vart äääär du?!
Äsch, jag trivs på golvet:)
Har faktiskt sovit riktigt bra där nere, det är stilla o inget låter när jag vänder mig om..

Imorgon är jag ledig igen..
Konstigt, men sant:)

Kramar från mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0