Kladdkaka med grädde o bär...

Nääääee så roligt ska vi inte ha det..
Men Hallonmuffins med vaniljkesella är ju nått liknande, eller inte..:D
 
Sen blev det mosade hallon med lite lyxigt spritsande kesella över:)
Helt ok..
 
Men nu har jag gjort min paj som jag skulle prova idag..
O den gick väl bra, fastnade lite i botten av fomen men skakar typ NADA..
endast pepprad äggvita som standard o räkorna smakar lite tooo much räka..:/
 
 
Idag på förmiddagen tog jag mig ut på en frisk stadsrunda..
Det blev 1,5 timma rännande i butiker..
Kolla in Fröken Funkis som öppnade här för en liten stund sedan..
Massa tuffa saker, men oj så dyrt för min plånis..
Men absolut värt ett besök, massa fina o smarriga tesorter o burkar:)
 
Jag ska nu diska upp efter en sjuhelsikes mat/mellanmålsbestyr o sen plocka ner mina träningskläder o köra upp till Elias o försöka göra hans sjuka födeseldag lite bättre för en stund:/
Hoppas han blir bättre snart!! <3
 
Ps. Ikväll blir det fan inget kaffe till kvällstv, vid halv 2 låg jag o läste för att bli trött..
Det är inte alls roligt..!!
 
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0