Lööööda...

Vaknade tidigt, o kunde inte somna om..
Så jag tog en morgondusch o gjorde en frulle o sen va jag redo att vänta in mor o far som skulle plocka med mig till Eksjö..
Det blev lite affärskoll i regnet o sen en tripp in på dollarstore..
Hittade lakan till min nya säng som kanske kommer i veckan..
i värsta fall veckan där på...
Men syrran va snäll o kom o hjälpte mig att montera ner min gamla så nu är det redo att hämtas imorgon..
Men nu ser det så här mysigt ut hos mig:D
 
 
Blir nog tyst o lugnt nu..:D
Värre o ta sig UPP ur sängen bara:P
 
Imorgon är det söndag o jag ska byta däck på min bil i vrum..
Skönt o få det gjort innan riktiga kylan kommer...
Får hoppas snön håller sig borta lite till bara...
 
Imorgon är det även 10dagars-vägning..
Den vägningen hoppas jag ska visa bra resultat..
Dock har jag inte gjort mer än två pass på gymmet, o två minipass hemma..
Ingen direkt långpromenad då vädret inte varit någon höjdare.
men jag har följt maten till punkt o pricka..
Dagdrömt om olika maträtter o idag va första ggn jag blev sugen på choklad..
Stod i kassakön o va hungrig o det va som om allt godis bara ville flyga ner i min korg..
Men nej, hem o åt mat..
 
O måste säga att detta kallas knappt för banta, för man äter konstant känns det som..
O det blir mycket mat..
Kolla detta tex,
 
 
tonfiskröra m fasta o sallad, o grillad kyckling med egen potatissalld o grönt.
Det är ren mat, o den mättar!!
 
Återkommer imorgon med mina små resultat!!:)
 
Imorgon tänkte jag sova typ länge..!
kramar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0