Nya bodystepen.

Den va rörig, men annars rolig..
Gillade speedstepen, men inte partystepen alls.
För mkt o hålla reda på så man glömde bort att ha roligt..:/
 
Imorgon är det onsdag, o sen har jag ledig torsdag..
Då ska jag lägga ner lite mer tid på middagarna o mellanmålen..
Lite enformig mat nu..

Ska ge mig på en cupcake o räkpaj med hopp om att det går att äta den sen..
Fått lite tips från stefan från FF så ska se om jag får till en knaprigare pajdeg..
 
Fick besök av en liten sjuk plutt på jobbet idag..
Han är inte sig lik när han är febrig, men vem är det..:/
får hoppas han piggnar till snart, synd om han är sjuk på sin födelsedag..
Krya på dig pluttis..
 
Träningsvärken från igår är enorm, vilket gjorde sitt på kvällens pass..
Imorgon kommer det vara värre, men det är ju ett bra tecken..
:)
 
Efter passet ikväll blev det en snabb kvällsmiddag..
 
Obs: jag missade pastan, men kom på det innan jag högg i:D
O snart ska jag ta en hallonsmootie..:)
 
Tjaoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0