Planera är A och O..

Dessa förbaskade matlådor o mellanmål tar så mkt tiiiiid..
Så idag när jag är ledig har jag verkligen tagit tag i det o gjort mat för 3 (!!) dagar..
 
Köttfärssoppa
Köttfärssås m pasta
Lasange med pasta (orka koka två potatis liksom)
Ps: detta är två middagar, massa mat med andra ord:)
 
Sen gjorde jag en ny äppel/rabarberpaj med lite blåbär i..
Va helt ok, Gott o tugga lite på mellanmålen o inte bara äta ren kesella el smootie..
 
Så nu hoppas jag att jag slipper stå o planera mat på ett tag..
Sen att man äter färs i några dagar gör mig inget alls..
 
Syrran kom på att jag kunde köpa rökt fisk, så det måste jag se om jag hittar..
Makrill med egen potatissalld eller nått:)
 
Sov som en sten idag, o kom ur sängen liiite senare än väntat.
Men det va otroligt gött..
 
Ikväll blir det step med syster..
Ser vi fram emot:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0