Söndagshäng och boxercise!

Vaknade halv 10 idag, guttit..
Sen styrde jag lite med mat o annat innan det trillade in lite folk på fika...
Det va länge sen jag hade så mkt människor i mitt lilla hem:D
Det bjöds på äppelpaj o kaffe, medans jag satt med min "pila la malta":D
Keso m vaniljpulver o clementin, gott...
 
Sen blev det lite mat innan jag gick ner till friskvårdscenter o körde ett pass boxercise med E..
Syrran provade att vara instruktök inför "förhoppningsvis" en start till våren:)
Hoppas jag kan gå på det passet bara, så jag inte jobbar..:/
Tyckte att hon gjorde det bra, o microfonen klädde henne väldigt bra! :)
 
 
Nu blir det soffahäng resten av kvällen..
Det ska bli lyxmiddag med varmrökt makrill o ff-potatissallad...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0