Äntligen..

Vaknade inatt med en stel rygg o hugg i bröstet..
När jag skulle köra till jobbet slog jag huvudet i bilen när jag skulle sätta mig i sätet, o när jag väl satt så kunde jag inte nå dörren så fick gå ut o hämta dörren för att sedan sätta mig igen, o självklart slå i huvudet igen..
 
Det är ju precis så man vill starta dagen... NOT!
 
Åkte till jobbet, dagen gick bra o vid ca 17 ringer telefonen..
Min läkare:)
O vet ni...
 
Här har vi en ny spruta, en chans att bli bättre, men oxå en risk att få infektioner o en lunginflamation är inget jag vill få under tiden kan jag säga..
 
Han sa att den är snällare än Humira, men att jag själv får bestämma om jag vågar/vill ta chansen/risken.
 
O ja, jag tar chansen..!!
Vad jag förstod så skulle denna inte se ut som min tidigare spruta..
Denna är som den gamla, men kan även se ut så här..
Jag är ledig på torsdag så ska hämta ut dom då, med hopp om att de har dom hemma, eller att de hunnit beställa hem dom:/
Sen ska jag ner till Vrum o klippa mig så tar me den till min mor så hon får hjälpa mig om det verkar struligt:)
 
Nu håller jag verkligen tummarna för att detta ska ge mig nya krafter, bättre sömn o lite hopp om framtiden.!
Men en dag i taget, en dag!!
 
Kvällen bjöd även på step.
Klev in i salen med en stel rygg, o en "knut" under skulderbladet, så jag va inte på hugget dirket.
O vad säger tränaren då, jo .... Denna gången kör vi atletisk step!
Men åååh va opepp man blev då..
Förr hade jag gillat iden, men inte ikväll..
 
Benen sa ifrån ganska snabb o påminde mig om att jag körde 14 pass förra veckan, o gick över 2 mil..
Tur att benhinnorna inte gjorde ont, men tungt va det..
 
Uh..
 
Jag har bestämt mig för att köra fitnessfighten i November..
Mitt egna race, inte tävla alltså..
Men jag vill komma ifrån sockret, o behöver hitta motivationen..
O kommer du sprutorna funka så finns det inga motgångar, bara att njuta av situationen o röra på mig så mkt det går.
 
Insåg på stavgången den där morgonen i portugal att det är för jäkla skönt för kroppen, så mer stavgång får det bli:)
 
 
Ne, nu ska jag krypa till kojs..
 
Imorgon är det onsdag, vilket innebär jobb o på kvällen ska jag o A åka till Växjö o lyssna på Magnus Betnér o Soran Ismail.. Kommer nog bli ett o annat skratt där skulle jag tro:)
 
Tack för idag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag håller tummarna.
Och jag håller dom hårt !!

Svar: Tack Vera!!
Pila

2013-10-22 @ 20:37:28
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0