En ledig torsdag...

Sov länge idag..
Kanske lite för länge..
Men va ju på "en skam för sverige" igår i Växjö med A..
Så vi va inte i stan förän 12 tiden så somnade ganska sent..
Lite besviken över Magnus Betner, han brukar vara bättre än så..
Men Soran Ismail gjorde det helt klart bättre..

Så lite fick vi skratta iaf..
 
Dagen började med cykeln ner till stan o göra lite ärenden..
Dock fick jag ingen spruta idag..:/
Va ju beställningsvara.. MORR..
Men ska hämta dom imorgon på lunchen iställe..
 
Åkte ner till vrum o klippte mig o färgade håret..
Va lite osäker på hur jag ville ha det, men att det skulle bli slingor visste jag..
Men att slingorna skulle bli SÅ färgade blev lite som en chock, men coolt ändå:)
 
 
Så där rök 1100 kr..
Men ska man va fin får man lida pin..:P
Fast nu kliar det satan i hårbottnen, men försöker att inte klia..
Det får inte bli öppna sår nu när sprutan ska tas..:/
 
 
Efter klippningen så åkte jag ner till mor o far som jag inte träffat på över 2 veckor..
Så vi satt o pratade resor, de berättade om sin o jag berättade om min:D
Tänk va beresta vi är nu:D
 
Va borta o sa hej till mormor o G innan jag köre hemåt i dimman..
Usch va mörkt o tråkigt det är..
 
Imorgon blir det heldag igen..
O så några timmar till på lördag..
Sen är det söndag o ledig igen..
 
Gud va dagarna springer fram nu..
O inget stoppar dom:)
 
Ha det bra.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0