Söndagstristess!

Sov bra, men när man väl kan sova en hel natt vaknar man ju självklart av att man är kissenödig..
Men sov länge idag o njöt verkligen av att jag kunde snurra runt utan att hålla andan:)
Ingen medicin på två dagar nu..
Börjar riktigt bra !!
 
När jag väl va på fötterna så blev det en snabb o smidig frulle..
Det spöregnar idag, så min plan på en långpromenad blev till maxi o hem:D
Lathet där ja...
 
Blev dyngsur i skorna kan jag meddela o paraplyet rann den om när jag kom hem..
Men ska väl inte klaga, vi har ju haft fint väder o jag fick ju faktiskt 30 grader varmt o sol i en hel vecka:)
 
I eftermiddag har jag inte känt för något..
Haft huvudvärk o bara känt mig allmänt nere o opepp..
Så jag la mig i soffan o tittade på "tyskungen"..
Den va bra faktiskt..
rekomenderas:)
 
Nu ska jag plocka in en torr tvätt o sen ska jag .... öm...
Göra något...
 
Har en femdagars-vecka på jobbet framför mig..
det är egentligen då man inser att man skulle tagit vara på lediga dagar..
Men att slöa bort en dag behövs nog ibland oxå...
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0