Vilken lycka..

Fick reda på min kommande lön idag..
Har väntat med spänning då jag skulle få betalt för mitt projekt i jönköping.
O ja, det gjorde sig så att säga:)

Si så där 9 000 mer än vanligt..;)
Hell yeah..

Lite synd bara att jag la 7 000 kr på bilen under månaden:/

Men jag tror att det är dags att unna mig en ny säng, men jag ska klura lite på det ett tag till..
Mina drömmar om en cover-tatuering har jag lagt på hyllan..
Inget akut, o inget viktigt liksom...

Inatt sov jag från 23-7.30 utan att öppna ögonen en endaste gång:)
Lycka!!

Dock känner jag av ländryggen lite mer än innan..
Stel, men ingen direkt värk:/

Ny spruta om 2 dagar....
Borde nog ta ett blodprov på fredagmorgon, ska ju ta ett prov i veckan för att hålla koll på blodkropparna..
Bäst att lyda order:)

Ne, snart bonde söker fru:D

Tack o hej från en nöjd tjej..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0