What a day!!

Vaknade utvilad..
Mot jobbet..
Det regnade o va ruskigt som vanligt..
Men på lunchen hände något med vädret o vips så va det varmt ute...
Nästan så man kan säga att det va skönt, tänk va det svänger:)
 
Även en arbetsdags kan ändras snabbt..
Så jag o en kund fick ett fall framför oss som tog sin tid..
Utan att säga för mkt så va både ambulansen o polisen på ett besök..
Men en sak är säker, att du som körde taxibilen just denna stund kan ju slå huvudet i backen en gång eller två..
För hade du gjort ditt jobb från första början så hade detta inte behövt hända..!
 
Dagens ris!!
 
Efter jobbet blev det ner till friskvårdscenter för ett steppass med syrran..
O om jag jämför min prestation förra veckan med dålig kropp, o det passet jag gjorde ikväll så va det dubbelt så bra...
Det blev burpees, armhävningar o jämnfota hopp på lådan..
Svetten rann o sist jag kände svetten rinna från ansiktet så här va jag i "mål" efter bergspasset i portugal:)
Tänk så konstigt ändå, när vi va där kändes inte passen som PASS, utan mer ett äventyr..
Man gick o rörde på sig så gott som jämt, men man upptäkte så mkt på samma gång o glädjen som ledarna, havets vågor o värmen gav fick mig att inte tänka så mkt på just "träningen"..
Man va ju ute på semester liksom, med aktiviteter:)
 
Snart är det 1 november..
Då kör jag FF igen, o anledningen är att jag vill bli kvitt sockerberoendet o hitta tillbaka till energin o se förändringen komma..
Att vakna innan alarmet o ha ett lätt huvud o inte ett tungt, att vakna o känna skillnad o känna att man förändras till det bättre..
Att gå på ett pass o verkligen märka att det ger, att det gör skillnad på kroppen..
Jag behöver hitta motivationen o jag tänker efter den månaden ta det i babysteps, jag sätter mål för varje dag, o ger mig själv en chans att ta mig från socker i de flesta fall..
 
Jag menar hallå, titta hur jävla bra detta såg ut..
 
 
O varför tog jag inte vara på det liksom?
Dhhaa..!!
 
Nåja..
Nu har jag tittat på "halv åtta hos mig" där en gammal virserumsbo hade middagen..
Han är ju för go alltså:D
 
Jag kommer garanterat sova som en prinsessa inatt oxå:)
 
Sandra, grymt bra jobbet ikväll..
det va skillnad från förra gången..:)
Lycka till imorgon o med E´s Karius o Backtus<3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra jobbat själv:) titta på min profilbild på bloggen för 2 år sedan... Där va ja smalå fin å se på klumpen nu... Kommer hejjw på dig genom hela ff.månaden!!! Du kan om du vill å tänk efterbilderna sen... :) kram tack för du finns

Svar: Tack syrran:) Ja, men julbilden med mig i svart klänning va ju liiite för bra..:/ Så smal är inte målet kan jag säga:) Tack själv.. kraaam
Pila

2013-10-22 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0