14 timmar...

Det fick de bli idag..
Fötterna börjar vänja sig, för de går av sig självt tillslut..

Fått ganska mkt gjort idag, fast ni tror väl inte att jag sluppit hästen?!
Nonono, lite schabrak o täcken har stått på dagens schema..

Hyllorna har blivit felbeställda, så vi kommer inte så mkt längre på vissa ställen..
Gjort nya beställningar oxå på varor som vi behöver för att fylla upp..
Inte nog med att man ska kunna skylta bra, man ska hålla reda på beställningar o framtida kampanjer..
Oj va fel det kan bli i slutet känner jag..:/

Men men, den dagen den sorgen..

Kollegan åkte med mig tillbaka nu ikväll, o hon reagerade på att bilen knakade väldigt mkt..
Ja du gode värld..
O vet ni, högra halvljuset la av idag oxå..
Förbaskade bilj****l..
Varför har alltid jag otur med mina bilar:(
Alltid..!!
Jag betalar ju service o minsta lilla fel för att jag ska vara lugn, men inte hjälper de, ne det kommer bara mer o mer skit..

En dag ska jag bygga min egna bil, den ska gå på luft så man slipper motor, o sen ska den sväva över marken så man inte hör när den går framåt..
Det enda som skulle kunna gå sönder vore framrutan..
Patent på det kanske?!
Airdriver skulle den heta:D

Ne, nu ska jag titta lite på tv innan ögonen säger godnatt..
Imorgon är det onsdag..
Hej o hå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0