At home..

Vid 15 idag åkte jag hem från Jkpg..
trött men nöjd med veckans arbete..
Men nästa vecka jobbar vi bara tre dagar, o då kommer det bli tidspressat delux, så jobbar vi "bara" 14 timmar per dag så är jag nöjd.
Risken är att klockan hamnar runt 00 om det vill sig illa..
Anser dock att vissa borde inse att det som inte görs idag, kommer i slutet ändå, det försvinner liksom inte av sig själv..
Men men, alla är vi olika...!!!

Helgens höjdpunkt blir kräftskiva hos syster med familj o D´s familj..
Ska bli skönt att få sitta samlade o bara njuta av tillvaron..:)

Va på systemet när jag kom hem, måste landa med en öl känner jag..
Är gla om jag håller ögonen öppna till 22 ikväll..:D
O imorgon sover jag lääääänge...!!

Har haft en tendens att vakna runt 6 nu varje morgon på hotellet..
Sover liksom inte lika djupt där..
O jag vet inte vad eller vem det va som besökte mig om kvällarna..
Det va som små kalla vindpustar i ansiktet, inte natten till tis, men till ons o tors va det jättetydligt..
Kollade fönstret, taket om det fanns fläktar men nopp, inget..
Det gjorde mig inte rädd, utan lugn..
Tänkt er typ att någon står vid sidan o blåser på dig..
Så va det..



Nehe, duschen kallar, tvätten ska tvättas o jag ska landa..

It feels so good to be back..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0