Down in black..

Jag förstår att det man stoppar i sig hamnar någonstans om man inte rör sig..
Men att det skulle gå så fort va jag inte beredd på, men med tanke på hur jag "levde" då o hur jag "levt" nu är det inte konstigt, alls..
 
Jag tränade 1-3 pass i veckan o tänkte alltid på vad jag åt..
Det fanns till o med en tid då jag inte ens va intresserad av socker, jag tackade nej till allt o hade inte en tanke på att plocka med mig nått gott från butikerna..
Det va då det, o nu sitter man efter ett steppass o undrar hur det kunde gå så snett..
 
Att kliva in i salen o se sin spegelbild är en ren käftsmäll,
Sen att studsa upp o ner på lådan får ju inte kroppen att se bättre ut direkt..
Det studsar lite här o där så att säga..
 
Jag hoppas verkligen att Portugal ska få mig på andra tankar..
Få motivationen tillbaka, o få mig att tänka annorlunda..
 
Jag är bara 6 kg från min största vikt ever, o dit ska jag fan inte..!!
O jag är ca 15 kg över min minsta..
Kommer man någonsin kunna stanna på en bra vikt, o slippa tänka på vad man stoppar i sig HELA tiden..
Kunna unna sig något o inte känna skuld, o framför allt kunna ta den där fikan hos vännen, o inte behöva känna att allt är förstört o fortsätta äta..
 
Usch för detta..
Det skiljer bara ca 4 månader på bilderna..
Helt sjukt..!
 
Nåja..
Nu ska jag lägga mig o hoppas att jag är piggare o på bättre humör imorgon..
 
Kramar till er..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Suzi & Kian & Lillebror i november

Fast jag tycker att du är PRICK lika fin nu!!
<3

Svar: Tack Suzette, det värmer..Men jag måste ta tag i detta innan jag rullar fram...:/
Pila

2013-09-25 @ 09:05:43
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0