.......

Melissa Horn- Om du vill vara med mig.

Kom inte hit om du vill bli buren, du ser väl att jag är tung nog som det är
Jag är en sån som gärna vill bestämma, förr fick jag aldrig det
Jag har aldrig vågat göra som de säger, ändå har jag frågat dem om råd
Som att inte trivas i staden som man bor i, men aldrig ta sig därifrån

Det kan gå dagar utan samtal, vanan att säga nej jag sitter kvar
Jag kan drömma om att träffa nya vänner, för att jag inte tagit hand om dem jag har
Och jag vet att jag kan fastna i en feber, du har kallat den för hänsynslös och kall
När allting som jag inte borde säga, blir sagt i alla fall

Det här är mitt liv, det här är mitt jobb
Det här är min tid och mina val som jag har valt dem
Du behöver inte förstå, men det här är sättet som jag gör det på
Och det är upp till dig, om du vill vara med mig

Jag såg dig sitta bland publiken, du hade hamnat i stolen bredvid hans
När jag hade min bästa stund i livet, kände du att du inte fanns
Om du skulle bli kär i nån annan, så skulle jag låta dig gå
För på nåt sätt som jag inte kan förklara, så skulle jag förstå

Jag har aldrig haft nån lust att lämna ut dig, du får se det som en liten del av allt jag är
Och snälla be mig aldrig att välja, för då väljer jag det här

Hon har texter som ingen annan...

Söndag idag, sov till ca 11..
Hade en fluga i rummet som störde hela morgonen..
AS...

Tur man inte är bakis idag, då hade det varit ledsamt kan jag säga:D

Det regnar ute, e allmänt höstigt..
Depptider är här..!

Jag skulle ta på mig något snyggt till kräftskivan igår va tanken..
Men allt jag har passar inte..
Inte ett enda par byxor passar, o jag blir så less på mig själv..
Sist jag kände mig "snygg" o kände att jag va nöjd med mitt utseende va midsommar, då va jag fin efter FF, o jag va ren inombords o jag mådde bra fysiskt o psykiskt..
Men nu, nepp, down down in black...

Funderar starkt på en ff-månad i november..
En ny rens-månad o sockermonstret ska bort..
En egen tävling mot mig själv liksom..
En stålhättaspark i röven!!

Jag ska till Olle den 30e, o då hoppas jag att det finns ett annat alternativ till medicin mot kroppen..
Det känns som om värken även gått till lederna i knäna, o axlarna spänner då o då..

Måste börja röra på mig, det kommer göra ont, men gör gott i längden..

O om jag tänker på att kroppen behöver det mest, så kanske viktminskningen kommer i andra hand o inte blir så satans kämpigt..

Nåja..
Nu ska jag fortsätta packa väskan..
Imorgon drar jag ut på sista turnén, sen ska butiken vara klar o redo för öppning på onsdagkväll..!!

Ska bli skönt med vanliga rutiner o lite normala kvällar o få slippa bo i en resväska en stund..

Sen ska den stora packas, för då drar jag o sandra till Portugal..

Men den nervositeten har jag inte tid me nu..

En sak i taget..

Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0