Fredag o work at home..

Idag jobbade jag på MITT jobb, o det kändes great..
Mina fina kollegor är ju bara för goa..
Alla va tydligen glada för att se mig..
:)
 
Känns skönt o veta att man är behövd o uppskattad:)
 
Dagen gick som väntat väldigt fort..
slutade ju nästan  4 timmar tidigare än va jag är van vid:D
 
Innan jag åkte hem så blev det en snabbis på Maxi..
Handlade lite till morgondagens GG-fest, o mumsig fetaost till kvällens kycklingsallad..
Guuud va gott det är med fetaost..
Det smälter i munnen...
 
När jag kom hem kollade jag igenom posten, sen stekte jag kycklingen o diskade upp innan middagens va klar..
Nu sitter jag bänkad i soffan, men borde egentligen städa..
Men jag tar det på söndag iställe..
Jobbar ju imorgon förmiddag o sen ska jag ju fixa mig inför kvällen...
 
Läste igenom informationen inför Portugal som syrran fick på mejlen..
Varje dag har MÄNGDER med träningspass, o de är udda mot vad man är van vid..
O endel är bara på 30 min så man hinner testa lite olika..
ska testa yoga tänkte jag, kanske något bra för min numera stela o tråkiga kropp..

Sen va det en bussresa på 30 min upp i bergen där det är stavgång, jogging eller vanlig promenad för att sedan avsluta på ett cafe med utsikt över havet..
 
När veckan är slut så är det samlig där de visar upp foton från veckan o sen avslutar man på något festställe fär party väntar..
 
Låter ju ruskigt bra..
 
Nu kommer ni hata mig, men... "Vi ska bara ta oss dit oxå"
Den frasen känns kanske uttjatad vid detta laget:D
 
Nu ska jag kolla vidare på Idol, det enda tvn har att erbjuda hos mig iaf..
 
Puss o kram, från Pila som jobbar i stan:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0