Fullt team..

Ja, vi är 7 st, o alla va vi nog lite småfulla innan vi gick in i varsin dörr med fumlande o flinande..

Finns nog en anledning till att företaget bara bjöd på EN öl, vi tål inte mer efter alla timmar i butiken:D
Men jag fick i mig två, de andra tre, o ja.. ni förstår nog hur flummigt allt va där ute vid bordet..
Hade åldersgissning ikväll, i brist på annat:D
Det gick ju sådär..
Yngsta är 20, äldsta 48, men vad gör det när humorn är den samma...
 
Det gick bra i butiken idag, 101 Dc-pallar kom på morgonen så det har plockats heeeela dagen..
Det är inte ofta man kör 12 timmars varuplock, men det gick ju det oxå..
 
Det är skapligt rörigt när alla plockar olika pallar här o var, o varor blir över o man vet inte vart man ska göra av det..
jag tog o plockade ihop pallar med kragar o gick o hämtade kattvaror/hundvaror o slängde var för sig så de andra i butiken hade lite koll i framtiden vad som var gömt var...
 
Tur att man inte ska jobba där alltså..
Måste va hemskt att komma in i en ny butik o inte veta ett dugg vart prylarna ligger...
 
När vi kom hit så va det bara in o byta om o tillbaka till restaurangen o äntligen få slappna av...

Jag o O gick bort till Mc-donalds o tog en nattburgare, o det kändes som när man va yngre o åkte o åt fyllemat..
Hade de bara haft ett bollhav hade jag hamnat där i:D
 
Sova är nog inga problem inatt:D
inte för någon av oss.. hahah...
 
Btw, min snälla mor ringde BeGe idag o pratade me dom om min bil..
så ska lämna in den när jag är på hemmaplan igen så får de kolla va det är som knakar så förbannat..
o att den går trögt i början kunde vara ett givare på  motorn sa dom..
Så hoppas de kan fixa det ordentligt..
Va länge sen jag körde med felfri bil nu, o vad jag lagt på denna bilen vill jag inte veta..
Men kosta va de kosta vill, bara jag blir lugn på vägen...!!
 
Ne, nu måste jag sova..
Föresten, så bor jag här...
 
 
Det kanske inte finns varmvatten alla dagar, o äggen kan va slut vid frukost, men jordnötterna till ölen är iaf gratis:D
 
man får inte va känslig när man "bara" jobbar som ombyggnadsteam..
VISSA bor ju flottare med buffe morgon, middag o kväll, o med stora rum..
Ingen nämd, ingen klämd..
Men trevligt har vi..
 
Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0