Lördagsmorgon..

Sitter i soffan o dricker lite kaffe..
Väntar på att familjen Jennerstrand/Eriksson ska piggna till för att sedan hämta upp mig o spendera några timmar i badhuset i sävsjö..
Va med Elias o Sandra när han va pytteliten, men nu uppskattar han det mer:)
 
Gårdagen blev lugnare än lugnast..
 
Jag cyklade hem från jobbet..
Tog en lång dusch o landade i mig själv så att säga..
Sen blev det lite matlagning för att sedan bänka sig i soffan o titta på Idol...
Vissa är sjukt dåliga, men endel är riktiga stjärnor redan..
Nåja..
Sen blev det S O A ;)
3e avsnittet på sista episoden..
Så förbannat spännande, gripande, tuff o lite småhett alltså..
Den absolut bästa serien jag sett, o verkligen velat följa..
Mums för Jax..
 
Får se om han gör bra ifrån sig som Mr Grey i femtio nyanser sen..
Lite synd att det blev han oxå, han har ju redan fått sin "personlighet" i Soa..
Men men..
Jag tackar inte nej till fler filmer o serier med honom, så ska inte klaga;)
 
nu ska jag ta en kopp kaffe till innan jag dunkar huvudet i väggen o kommer igång..
Inatt va jag uppe 2 ggr, o det stöööör mig något enormt..
Om det funkar så står jag ut med Metotrexat, jag kanske tappar håret, jag kanske mår illa men fan, jag vill bara sova utan att ligga o halvandas o inte kunna lyfta armarna utan att hålla andan..
 
Idag undrar jag hur jävla illa det va innan jag fick Humira, när det va som värst..
Jag förträngde det ganska snabbt när jag va uppe bland molnen o dansade loss..
Men bara att bita ihop, jag är inte döende!
 
Ha en bra helg..
Ps: tatueringsmässan hade ju inte varti fy skam alltså;) :ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0