Måndag igen..

O har en femdagarsvecka framför mig..
Dagen gick bra, ganska snabbt då DC kom o vi bara va tre personer..
Men mkt småskit hit o dit, lite samtal till kunder/leverantörer, lite kundordrar o lite inscanskit me..
Nu va man tillbaka till "verkligheten" där ingen dag är den andra lik..

Visserligen lägger jag mig sent, eller rättare sagt somnar sent..
Det kan ta en halvtimma innan jag somnar, men ändå känner jag mig tröttare i kroppen nu än innan..
Kan det ha med värken tro?
Efter lunchen ville jag bara gå o lägga mig på lagret o ta en powernap..
Men ikväll tänkte jag lägga mig skapligt..

Börjar 10.15 imorgon, men ska ta prover på aroma till måndagens Vvikbesök, lämna bilen på lite fixande, sen cykla till jobbet..
Jobba några timmar innan jag cyklar till gymmet o kör step med syster..
Fullt ös, medvetslös..

Hoppas ni andra haft en bra dag..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0