Projekt Jönköping..

Då va första arbetsdagen gjord i jönköping..
O kan säga att så här trött i huvudet va länge sen jag va..
 
Idag har vi haft trädgård, motorsåg o katt att arbeta med..
O hur i hela friden ska man kunna exponera varor som inte finns hemma än, eller ha koll på vad som kommer?
Vi ska kolla sortimentskatalogen o se vad som ska ingå o få med det på hyllorna..
O en sak av varje, för att inte behöva flytta så mycket om det behövs göras om..
 
Medans jag o O har kämpat oss igenom ett fåtal väggar har de andra teamen kommit jättelångt..
O jag känner mig stressad för det är tidsbestämt o jag vill inte bromsa alla andra..:/
 
Arbetsdagarna är 8-20 o vi får maten till jobbet o beställer av en restaurang dagen innan..
Det finns alltid två dagens så i em blev det köttfärslimpa för mig, o imorgon blir det ragger med fläsk till lunch, o sen kycklingfile till eftermiddagen..
 
Fruktkorg kom levererad till nya butiken, o lite kafferaster då o då håller huvudet i trim..
 
Nu har vi alla 7 i teamet tagit en afterwork-öl o gud va trött jag blev efter den..
 
Imorgon blir det frulle kl 7 o sen är det bara tillbaka till butken o starta med morgonmöte..
Har en känsla av att jag o O blir i olika team imorgon, för antar att vi va för långsamma ihop..
:/
 
Nåja..
Här är en liten titt på mitt rum på ibis hotell..
 
Lite som en båthytt typ..
Men det får gå:)
 
Nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen...
 
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ja du är rolig du bor du i en liten båthytt hoppas de gått bättre i dag kram mammi

2013-09-03 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0