Sista heldagen..

Slutade på 14,5 timmas arbetsdag...
Dagens mat blev såklart raggmunk, o sen till kvällen spagetti m köttfärsås, men uscha, det va värre än barnmat.
Så den åt jag inte mkt av..
Men raggmunken satt som handen i hansken...
 
Imorgon är (förhoppningsvis) sista dagen..
O då ska vi sluta 15 sägs det..
Får hoppas det stämmer..
Man vet aldrig:/
O så kommer bossen från Vetlanda o kolla läget, så blir nog en bra dag..
Om RK är nöjd får vi se imorgon..
Dock fick jag rummet städat idag, så det kostade henne dyrt att missa min bokning:D
 
Tänkte visa vart jag är o jobbar..
Så rusta är byggt oxå o öppnar om en månad, o det vita framför blir lager 157 men först måste den gamla granngården rivas så parkeringen får plats..
 
Nu måste jag sova..
Kramar
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0