Det gick bra..

Efter en kanonbra helg med trevliga vänner och äventyr så va det måndag igen..
En heldag på jobbet med massa kunder o häcken full så tog den dagen slut oxå..
Sen fick jag sjukt ont i magen..
Vet inte om det är magkatarr som spökar för det bränner o krampar..
Ett tag tänkte jag avboka pumpen, men nej.
Jag visste hur besviken jag skulle bli, o alltid kan man ju göra nått...
Så i med en värktablett o ner till gymmet..
Det gick kanon, samma vikthöjning men ryggen fick sig en omgång på 20 kg denna ggn, o det gick bra:)


Det märkt skillnad nu, jag orkar mkt mer o till o med biceps går bra..
Det är axlarna som är slaktade liiiite för tidigt..
Men det ska bli bättre..:)
 
Så det känns enormt bra att sätta sig i soffan nu..
Nyduschad, kvällsmaten uppäten, slut i kroppen o inte nog med de, en ledig dag väntar...
Tjupp tjupp..:)
 
Imorgon blir det combat med syrran:)
O på torsdag blir det prova-på-passet GRIT..
En halvtimmes slakt, typ:)
 
Ser jag fram emot...
 
45 dagar godisfri nu..
DET är jag stolt över..
 
Säger så..
Hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0