En onsdag..

Efter lunchen idag blev jag helt slut..
Det värkte i kroppen o va matt...
jag tänkte att det va nått skit på gång..
men än är jag inte sämre..
Ska ju pumpa imorgon igen:)
 
Efter jobbet tog jag en kaffe med syrran..
Elias har fått en studsmatta o jag va inte sen på att ge mig upp o hoppa..:P
Han är ju för go..
Jag studsade till så han flög lite fel o la sig ner o jag såg att han fick lite ont i armen..
Jag satte mig ner o frågade hur det gick..
- De gick bra, men tack för att du kollade mig.... säger denna lilla krabat:)
Sen att han gav syrran en fetingsmäll därefter försämrade hans pluspoäng ;(
Varför är det så roligt att slåss?!
Stopp o belägg!!
 
När jag åkte därifrån körde jag raka vägen till affären..
Va tungen att ha lite till frullen som jag glömde handla igår..
Sen hem o där satte stressen igång..
Jag skulle snabbt som fan göra pannbiff, o samtidigt ska jag slå ihop en egen variant av kättfärslimpa o inte nog med det.
Jag skulle diska allt som tog plats på diskbänken o portionera upp massa färs jag köpte inför frysen..
När jag åt kom jag på att jag slängde i mig maten, o försökte samtidigt hinna se NÅTT av sveriges yngsta mästerkock..
Nu är iaf allt klart, ska bara göra mellanmålen till morgondagen...

Just därför är planering A o O när det gäller mig o mat..
Det ska va klart när jag ska ha det..:)
 
Jag fattar inte varför det stänker som fan när jag steker färs..
Det gör svinont när det stänker på armarna o till o med i ansiktet..
Hela spisen är flötig o ibland fick jag till o med ställa mig en bit ifrån..
Ska köpa ett stekskydd, punkt slut...
 
Nu har jag två heldagar på jobbet kvar innan ledig helg..
Ser jag fram emot...
 
Nu ska jag ANDAS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0