En regning tisdag..

Började sent idag så fick en härlig sovmorgon...
Vaknade upp till smatter på rutan o det va skönt att slippa kliva ur sängen direkt..
 
Va nere på stan o hämtade sprutorna jag beställde förra veckan innan jag styrde mot jobbet..
Där började jag må konstigt..
Jag va yr o illamående..
Jag drack vatten, tog på mig glasögonen med kroppen ville inte riktigt vara med i svängarna utan jag lullade mest runt...
Lunchen fick jag ner o sakta men säkert började yrseln försvinna..
Väl slut på arbetsdagen körde jag hem  o slängde på mig träningskläderna o åkte ner till gymmet..
Blev ett härligt svettigt steppass..
Det va enormt varmt där inne så alla va extremt svettiga efter några minuter trots att fönstret va öppet..
Men gjorde ett kanonbra pass o är jättenöjd..
 
Sen jag kom hem har jag duschat, lagat mat, fixat matlåda o mellis till imorgon, diskat, tvättat o ska strax hänga upp det på tork...
 
Dagarna flyger fram o ibland önskar jag att det fanns fler timmar på kvällarna...
 
Men men...
 
Nu har jag beställt ett par nya mjukisbyxor...
De va inte billiga, men ååååh så snygga:)
 
Mina betterbodies-byxor är nötta o hål lite här o där..
De har jag använt flitigt:)
 
Nu ska jag ta tvätten, sen en kopp te o andas ut..
 
Tjohej..
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt klart värda summan! :)

Hoppas dagen idag går lika fort som den igår! Måste ses snart!!


Svar: Ja, jag hoppas de passar i M nu bara:) Ja nu va det för länge sen vi sågs...:(
Pila

2014-04-09 @ 08:37:47
Postat av: carro

Riktigt snygga byxor.
Vart finns de?

Svar: Visst är dom:) Dessa hittar du här..
http://www.amstaffstore.se/sv/66-dam?p=2
Pila

2014-04-09 @ 15:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0