Nu kom det fina vädret..

När man börjar jobba igen så kommer solen..
Typisch..
 
Men slutade två idag, o gör imorgon o månad oxå så hinner lapa lite sol iaf..
 
När jag kom hem från jobbet så blev det lite pastasallad med skinka o sen traskades det runt illharjen, men i nya skor..
Vilket ledde till skoskav på häl o lilltå..
Ajaj..
Så nästa gång blir det inte de nya skorna:D
 
Nu har jag ätit mellanmål på ballen i solen..
Asagött..
 
Snart är det dags att ställa sig vid köksbänken igen o göra kvällens middag o morgondagens mellis...
Det gäller att ligga steget före med all mat..
Annars kan det lätt skita sig, så att säga...
 
Igår åt jag väääärldens godaste mat..
mammas mat förstås..
Det bjöds på påskmiddag så omelett, jansson, prinskorv, skinka o ägghalvor..
Mumma..
Inte det nyttigaste, men ack så gott..
Sen mossrev jag deras trädgård, så fick ju iaf röra på mig lite efter maten:)
 

Idag fick jag en lust att sätta mig i solen o ta en kall modjo..
men nej..
På fredag är det Takida i Hultsfred, o tanken va väl att dricka lite då..
Känns så där måste jag erkänna..:/
Men så länge jag håller mig borta från godis o alla sockerbomber i kakväg så känner jag mig stolt..
Dag 50 idag:)
Woop woop...
 
Hoppas ni njuter av vädret o att ni har en bra påsk..
 
Imorgon är jag ensam på jobbet i en timma..
Känns inget vidare..
men jag hoppas jag löser det o att ingen vill ha truckhjälp eller blanda färg:D
Annars ska jag nog lösa det mesta..:)
 
Ne, dags att ta tag i nått:)
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0