Partaj.

Igår efter jobbet va det en irriterad Pila som satt hemma o krampade av magsmärtor..
Jag skulle göra mig redo för kvällens grill o metropol med visste inte om jag skulle få ge upp planerna..
Men tillslut kändes det bättre o jag svirade om o tog cykeln upp till syster...
Där va de övriga i full gång med grillningen o syrran kom hem från jobbet o vi åt gott o jag drack Modjo..
Satt riktigt fint kan jag lova...:)
 
Sen gick tiden snabbt o vi begav oss mot hultsfred för att se Takida...
Har sett dom i Kalmar för några år sedan så va på tiden att se dom igen..
O visst har allt förändrats..
Många låtar jag inte kände igen men de va bra ändå..
Lite för mkt "strötid" på scenen kan jag tycka dock..
 
Sångan gick ut i publiken o helt plötsligt ställde han sig jämte mig på översta läktaren o startade en låt..
Strålkastarna riktades mot mig, alla fans tog kort o blixtrarna exploderade..
Behöver jag säga att jag skämdes..?!
jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag skymde mitt ansikte för jag ville inte va med på massa bilder..
Tack gode gud att han inte frågade nått utan valde sen att gå vidare..
 
Jag tyckte det va dåligt med folk jag kände vilket va lite synd..
Men en o annan lyckades jag heja på iaf:)
 
Så idag sov jag ut o det va behövligt kan jag säga...
 
Får tacka syrran för att du körde, o att du höll humöret uppe trots krämpor o nykterhet..<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0