Testade Grit...

Det va 30  minuter som gick skitsnabbt..
Men några tips..
Ät inte en stor middag för nära inpå, OCH... Ha inte för stora träningsbyxor, det går liksom inte hoppa då...
Skullle göra upphopp o fick hålla i byxorna:D
Lite pinit så gjorde benböj iställe..
 
Det va varv man körde med olika övningar..
Tex 30 sek benböj med stång, vila 30, sen frivändningar, vila o sist axelpress..
Detta varvet gjrde vi 4 ggr.
Sen va det 10/10/10 av olika övningar i 2 min, sen 30 sek vila..
Samma sak där 4 ggr.
O sen 2 magöviningar vilket jag hade hoppats på fler..
Så det va jobbigt, roligt men ganska rörigt.
O hade jag aldrig varit på pump så hade jag aldrig fixat det..
Så inget för "nybörjare", för va tusan är en frivändning liksom?!
 
Jag ska absolut gå fler ggr, med mindre byxor:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0