Combat

E va tillbaka från semestern vilket känns great!! jag har haft ischiasnerven i kläm hela dan o gick ner på stan o försökte gå bort de men va lika illa när träningen va igång! Det fick bära el brista tänkte jag, o bra gick det:) dock har jag aldrig haft så många olika känslor under ett pass! Ibland ville jag lipa över den nu mera guppande magen, sen blev jag förbannad o ibland vissa stunder kom endorfinkickarna!! Jag älskar träning, men jag älskar den mer när det ger resultat!! Jag vill tillbaka till den karaktären jag hade innan semestern!! Komsi komsi vart du än är??!! 
Det va toppenkul att se syrran o tuva på gymmet när jag kom ut ur salen:) snart tränar syrran o jag ihop igen:) wie!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja håll ut kära syster! Du får
Gärna komma
Upp å träna knipövningar med mig nu ifall du inte orkar vänta haha

Svar: Haha ja det skulle kanske göra susen, i musen:D
Pila

2014-08-05 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0