Dog sötdöden!!

va nere i förrådet o hittade mina gamla bebiskläder o jag måste säga att jag är glad över att mamma o pappa sparat dom för jag log mer o mer ju fler jag plockade ur lådan:) jag va nog en liten rockabilly när jag va liten:D titta så fina grejer... 
Den sista blev på nått vänster upp o ner:D ikväll har jag även skördat på balkongen..
De blev kanongoda när jag kokade dom till kvällens middag, köttfärssås av vildsvin!! Mums.. Imorgon blir det ännu mer köksbestyr, lite utöver det vanliga kan jag erkänna! Hur resultat blir får ni se imorgon:) idag har jag varit sjukt sugen på choklad o yoghurtjordgubbar.. Men drack vatten o tänkte positivt så det gick bra:) vill även passa på att gratulera syster som går ner finfina kilon o hennes motivation inför kommande träningspass tror jag är enormt just nu:) en kopp te o lite tända ljus får avsluta denna dag.. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0