Jävla natt!

Kunde verkligen inte somna igårkväll! Svetten rann o utan täcke hjälpte inte heller! Ställde upp fönstret på vid gavel o öppnade balkongdörren o lyckades slumra till! Men vaknade upp o fick för mig att någon skulle kunna komma in så skulle upp o stänga dörren men kom ingenstans, huvudet ville röra mig, men kroppen gjorde inte en tendens att flytta på sig... Började få lite panik o började vicka på fötterna som tillslut reagerade o jag tog mig upp! Antar att jag halvsov o drömde mer än vad jag reagerade:D jag fick ont i ryggen o gick upp igen måttligt irriterad o slängde i mig 2 tramadol, vilket inte va lyckat alls! Vaknade helt svettig, skakig o illamående o fick knappt i mig frukosten.. Jobbet gick okey o jag tog mig till kvällens cxpass.. Det va tufft ikväll o kroppen sammarbetade sådär!! Men imorgon är jag ledig o ska sova läääänge, så det så:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0