Köksbänkens dag!

 
 
trots ledig dag vaknade jag tidigt, men hade stora planer inför dagen så lika bra:) vid 9 va vildsvinssteken klar för ugnen 
Eftersom denna skönhet ska gotta sig i 6 timmar hann jag både byta sängkläder, tvätta en maskin o göra två nya bakverk, en chokladmuffins o en bärkaka.. 
Eftersom syrran skulle få gäster tog jag med dessa godsaker upp o jag tyckte att muffinsen va helt ok, faktiskt riktigt goda.. Tro det eller ej, men de är gjorda på svarta bönor:) recept kommer!! Den andra va ingen höjdare o va mkt förberedelser så inte värt besväret.. :/ men tillbaka till det pullade vildsvinet.. 
Ska jag smaska på ikväll:) men först, combat!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0