Ledig dag:)

Sovit ruskigt bra inatt, o trots att jag vaknade några ggr under morgonen va det otroligt skönt att bara få gosa ner sig fram till 10:) att äta frukost en ledig dag är underbart! Lugn o ro o kaffet kan jag pimpla i evigheter:) blev en liten stadspromenad med lite ärenden.. Blev en härlig promenad sen med syster o barn, Elias cyklar riktigt bra tycker jag.. Stora killen:) fick tillslut en reservplats på pumpen ikväll, känns great:) dock är jag halvt handikappad då jag skar mig satan i fingret här om dagen.. Typiskt nog just där man böjer toppen, svider satan!
 
Sen lyckades jag knäcka till ett revbensfäste i bröstet igår, tog i lite väl hårt när jag skulle pressa fast bordsben på jobbet, det small o jag skrek:D men känns mest när jag andas ut!! Så skulle det tjura på träningen så gör jag iaf vad jag kan:) ser fram emot att komma till jobbet imorgon, för då kan vi från o med idag sjunga till låtarna som strömmar ut från takens högtalare;) inte en dag för sent haha!! 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

men var hittade du de halsbandet as snyggt

Svar: Det köpte jag på glitterrean:DSvintungt kan jag säga men det va så typiskt JAG så det får va värt det.;)
Pila

2014-08-15 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0