Söndag:)

vaknade tidigare än önskat, men är man utvilad så är man:) sedan bar det av på dagens äventyr:) 
Bilbingo:) det är så sjukt kul o mysigt att sitta där med spänning o förhoppningar o sen att mellan perioderna dricka lite kaffe o fika:) jag tog med en saftig kesellafralla o en banansmootie:) tillslut blev det en vinst i bilen så vi fick tuuuuta:D dock inte min turdag denna gången men kul ändå:) ikväll har jag gjort egen persikaglass gjord på kesella, äggvita lite mjölk o mixade persikabitar:) jag lyckades hitta en billig glassmaskin som jag ville testa, började med att tappa locket i golvet o det sprack;( men har limmat nu o hoppas det håller för några ggr till, för det va gott:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0