Yrsel

Igår va det dags för pump/step-pass.. En ihopslagning med ca 30 min av varje.. Såg fram emot att köra slut på kroppen, om den ni hade velat sammarbeta...:( uppvärmning o rygg gick bra, sen skulle jag lägga mig ner för biceps o där kom den som ett brev på posten, yrseln!! Jag försökte fokusera på nått i taket men gick inte då alla ventiler o plattor blev som ett enda stort virrvarr. Jag tänkte 'håll bara hårt i stången så tappar jag den inte i ansiktet' sen blundade jag men hjälpte inte.. Då bestämde jag mig för att köra klart pumpen o sen gå däifrån o hoppa Stepen.. Blev irriterad o gjorde tricepslåten på ren envishet vilket jag inte brukar fixa.. När det va dags att plocka bort vikterna skulle jag upp från mattan, men blev sittandes! Jag tappade balansen o hade jag rest mig då hade jag troligtvist ramlat, så jag plockade ihop vikterna o la dom i två högar med lika många på varje, tänkte att om jag går med samma tyngd på varje sida borde jag gå rakt:D sjuk tanke, jag vet! De andra va klara o musiken startade o jag va tillslut klar o då hällde jag i mig vatten o tänkte ' de får bära eller brista' så jag stannade kvar.. O det gick över förväntan.. :) kände inget efter det, men vaknade idag med samma skit.. Så nu har jag tagit vätskeersättning o hoppas det handlar om just vätskebrist.. för ätit för lite finns inte på kartan, snarare 5000 kcal för mycket:/ jag ska strax ut o gå i friska luften, o sen packa inför trevligheter under kvällen o morgondagen:) btw, har någon hört talas om proteinmage? Att det kan ge besvär med för mycket protein? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0