Ledighet

en tisdag med ledig dag är ju inte helt fel.. 
Sov lite fär länge men vid tolvtiden gick jag ner på stan o kollade butiker o torget.. Efter 2 timmar va jag hemma igen o gjorde lite middag.. Vid 4 va jag rastlös igen så jag tog bilen o slängde lite glas o papper o kikade bort till Karlssons o butikerna runtomkring.. På Jysk hittade jag dessa glöggkoppar.. 
De är ju så fula så de är söta haha.. Lagom stora oxå.. Så det blev 4 st godingar så alla har varsin kopp på uppesittarkvällen.. Även lott är fixad!! 
På vägen hem tyckte jag bilen betedde sig konstigt så svängde in på Statoil o kollade luften i däcken (vuxenpoäng till mig).. Tomgången va nere på 600 varv o bilen orkade nästan inte hålla igång så efter ett samtal till lina så lugnade jag mig o körde vidare.. Det som oroar mig mest är att den tickar mkt mer än vanligt ibland, men ska väl göra som jag blir tillsagd, köööör o sluta lyssna:D nu har jag betalat räkningarna o lyssnat på sons of anarchymusik.. Känns konstigt att allt är slut nu.. Jag har väl blivit lite av en sonsoholic;) bästa serien ever! Nu ska jag slänga fram minneslådan o läsa igenom lite brev o annat skoj/ledsamt.. hade brevvänner som liten o det är kul att jag har dom kvar.. Jag skulle vilja ha mer spännande historia från mina nära o kära som lämnat oss.. Dagböcker från farmors unga år skulle va jättekul att läsa.. Så därfär sparar jag mkt som kan kännas värdefullt en gång i tiden.. Nu är det bara en vecka kvar till julafton.. Hua vad tiden går fort nu.. Nu ska vi alla se till o hålla oss friska o krya..!! Punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0