Mosters tomtenisse

det här med syskonbarn är ju magiskt.. Deras framsteg, deras leenden och raka ärlighet är underbart! Idag va det åter igen dags för lucia på dagis för Elias.. Kl ringde 06.30 o det va mörkt o lite regnigt men vid 7 spred barnen ljus i mörkret av fin sång o stämning.. Det är kul att se hur den lilla killen som i början av åren stått trött o blyg idag står o sjunger sångerna o hänger med i rörelserna.. han hade idag mamma, syster, faster o moster på plats o det va kul att syrran äntligen fick möjlighet att se honom:) han gör mig stolt, o borde vara det oxå! 
Vid 8 tiden öppnade sig himlen o snöblask vräkte ner., från ingenstans blixtrade det blått o en åsksmäll kom direkt efter., hur sjukt som helst!!! Nu är det mest blask på backen o blåser lite.. Jag ska idag försöka fixa de senaste klapparna o städa lite.. Skulle tränat ikväll men en förkylning stoppar mig.. :( irriterande!! Så det blir en lång dag känner ja.. Får försöka kurera mig lite.. måste bara visa min fina amaryllis oxå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0