Sandsjöfors julbord

för tredje året i rad fick det bli julbord i sandsjöfors.. Det är fint o stämningen är mysig o maten är god.. Dock besviken på någon form av mamma scans köttbullar hmm..
Vi va där till ca 19 o när klockan slog 21.30 o sean banan spelades i högtalarna tackade vi för oss:D efterrättsbordeT är ju livsfarligt o jag åt som varje år för mkt av allt.. Men bäst va ankbröst o varmrökt lax.. Mums!!  jag körde på temat svart/guld ikväll...
Kul o få känna sig lite fin ibland.. Nu har jag o min matkoma bestämt oss för säsongsavslutning av dicte i sovrummet med lite tända ljus.. Jag uppskattar sovmorgonen som väntar imorn!! Men måste slå ihop lite mat innan jobbet kallar.. Tack för ikväll Sävsjö o resterande tomtar från butik 261;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0