Alla Hjärtans Dag..

Idag är det fredag o den dagen man ska skänka en tanke eller present till de som betyder det lilla extra i livet..
Det ska man egentligen göra varje dag anser jag, men dagen finns ändå skriven i almanackan...

Jag bjöd iaf mina kollegor på vaniljhjärtan till eftermiddagsfikat..
Det är ju en liten god gärning iaf:)

När jag kom hem fanns det en bukett tulpaner på dörren o magkänslan sa direkt vem som va den skyldiga:)
När jag öppnade dörren låg det en lott oxå med en helt okey vinst..:)
Tack finaste Sandra<3

Har varit grymt trött i kropp o knopp denna veckan o det känns som om det vore brist på järn.
o andra sidan hade jag ryggvärk idag på morgonen o reumatiskt ger ju trötthet..
O sänkan är ju trots allt på 16 så helt tipptopp är jag ju inte..
Men jag ska testa o ta lite järntabletter o se om jag får upp ångan lite:)

Ikväll blir det lugn o ro i soffan o laddar upp för en trevlig morgondag..
Då ska syrran o jag firas o även D som fyller 30 bast..
Familjemiddag o lite alkoholish står på schemat.:)

Ser jag fram emot..

Hoppas ni haft en bra dag o att ni fått en extra kram eller fina blommor av era käraste:)

Puss o kram från mig till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0