Back in place..

Varit utan internet några dagar då jag tydligen använt upp alla tid jag hade rätt till per månad..
Så nu är det ny månad o ny tid:)
Får försöka korta ner mina stunder o framför allt logga ut intenet när jag går ifrån datorn..
 
Idag har jag haft finbesök som jag tog med mig ner till dagens planerade date på stan med syster o E...

Det va trevligt:)
 
När M hade åkt la jag mig i soffan o somnade som en ovaggad hundvalp o slog upp mina gröna efter 1,5 timma med hjärtklappning från hell...
Varför får jag alltid det när jag somnar på dagen?!
 
Det är pga det o att jag blir yr o jävlig efter en powernap som jag försöker låta bli att somna i soffan..
Blir inte människa på hela kvällen sen..
 
Nåja, det är inte mycket planerat utan tvn soffan o jag ska varandra vid liv va tanken..
 
Imorgon blir det återigen kickboxning med syrran som ledare o innan det en sväng till Boro-hallen för en uppvisning av E´s hockeykunskaper:)
Han pratar jämt om denna hockey o har bara sett hans första åk, o det sägs att han gjort stora framsteg vilket jag vill se:)
 
Nästa vecka väntas Vvikresa till Reumatologen..
Antar att jag ska böja mig fram o tillbaka o sen åt sidorna för att sedan säga "ja, sprutorna funkar o jag har inga problem med lederna i knäna eller höfter", sen är det väl bara att åka hem igen.. 26 mil tur o retur..
 
Men passar på att kolla lite butiker när jag ändå är iväg..
O mor min ska följa med så jag har någon att prata med när jag kör:D
 
Ne, nu ska jag ta tag i mig själv..
 
Btw, läste en grej i en bok jag har..
 
"Jag har aldrig haft så stora problem med någon människa som jag har med mig själv"...
 
det stämmer in ganska väl för tillfället..
Men en dag i taget, en sak i taget..
 
Ha de bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0