En fredagsförmiddag..

... som innehåller regn, sovmorgon o långfrulle med en disk som inte verkar vilja försvinna av sig själv..
 
Igår va jag ledig..
O startade dagen hos tandläkaren som lagade det förbannade hålet som jävlats med mig..
Trots 2 sputor bedövning gjorde det ont as hell..
Men det blev lagat o kalaset kostade 1300 kr..
Hur i helsike ska en "student" eller annan lågavlönad människa ha råd att ha bra tänder?!
Grymt..
 
Efter 5 timmar va bedövningen över o jag tyckte att tanden va för hög..
Hade svårt att tugga då tanden fortfarande va öm o alltså den som först "klämdes ihop"..
Men idag är det något bättre, men fortfarande något högt..
Blir det inte bättre under helgen får jag väl gå tillbaka nästa vecka o putsa ner den..
Irriterande..
Va ju svårt att säga när man låg där med en öm käke o svullen tunga..
 
Igår va jag även på en ny combat med syrran..
Det va en av de lättare combatpass jag varit på, inte så mkt "olika" slag utan man hann lära sig innan det va dags att byta sida..
 
Men även detta pass kräver "vana" för att kunna ta ut sig ordentligt..
 
Jag tycker iaf det är häftigt att ha syrran med på passen trots att hon snart är i  5e månaden:) 
Heja dig!!
 
Nu ska jag ta tag i disken, sen ringa o se om det finns en ledig klipptid på tisdag någonstans.
Sen mooot jobbet..
 
Ha en bra fredag o trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0