Söndag..

Idag är det söndag o jag sov till 10tiden..
Ingen värk i ryggen med jag har fömodligen hål i en tand o det spänner o pulserar så jag håller på att bli gaaaalen..
 
Igårkväll va det dags att bli firad...
 
Det blev grillplanka o prinsesstårta med tre rosor på, 2 röda o 1 blå för att alla skulle få känna sig speciella:)
 
Jag fick en kanonbra kaffebryggare av mor o far..:)
 
Det va behövligt kan jag säga:D

Blev en finfin kopp idag till frullen..
 
Blev några cider under kvällen o fick åka caddy hem ihop med cykeln..:D
Tack alla för en trevlig kväll..
 
 
Nu har jag plockat lite här hemma..
Blir lätt lite grejer här o där..:/
 
Ska diska innan jag laddar inför eftermiddagens boxpass med syrran som instruktör..
Jag tog ut mig ganska hårt förra veckan o rökningen gjorde sig påmind då jag fick svårt för att andas..
Kan tänka mig att det är så det käns när man har kraftig astma, men jag har bara skitlungor helt enkelt..
 
Så blir spännande o se om det går bättre denna gången..
 
Efter träningen blir det snabbdusch o hoppa i nått vettigt o köra ner till Vrum o fira min fina M..
 
Det får avsluta en bra helg o hoppas på en bra vecka..
Ska ringa tandis imorgon o hoppas att de har tid för lagning under veckan..
 
Tjaoo,,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0