Tiden går..

Jag lever, men har inte prioriterat bloggen de senaste dagarna..
Jag har jobbat, tränat o umgåtts med vänner...

Imorgon är jag ledig, o då ska jag besöka tandläkaren o laga en tand som jag har problem med..
Det ska bli skönt att slippa spänningen o pulserandet, men pengarna är riktigt sura..
Men men, biter i det sura äpplet!!

Jag kör truck på jobbet nu,
Går som på räls, eller ah, framåt o än har jag inte tappat något eller kört in i en vägg..
Dock körde jag emot en pall morötter på lagret med sidan av trucken så det blev lite morotspure där:D

En vecka kvar tills jag ska till Malmö..
Måste ringa o prata med kollegorna om hur vi ska köra..
Vi är en från sävsjö o en från värnamo som ska samåka dessa förbannade mil ner till malmö på morgonen för att sedan åka hem på eftermiddagen/kvällen..
Idiotiskt!!

Inatt vaknade jag av ryggvärk, från helvetet..
Det satt i svanken o jag kunde inte slappna av utan att det högg o värkte..
Så jag gick upp o slängde i mig några tabletter o värken gick tillslut över, men satan i gatan va jag började svettas..
Det rann på ryggen o i pannan o kan inte fatta vad som hände..
Men jag somnade o vaknade med en annan rygg..
Så jag va nöjd:D

En dag i taget, en sak i taget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0