En snabbis på stan...

Jag trotsade regnet o gick ner på stan efter frullen...
Blev ett par leggings o dessa byxor..
 
De sitter ganska okey..
Min kropp är inte byggd som de där satans designerna antar att alla är..
Mina höfter sitter fel och de flesta byxorna är som korvskinn över låren..
Men men, dessa är iaf annat än mjukisbyxor som jag annars bor i..:/
 
Finns massa fint man vill köpa, men man kan inte köpa allt:)
 
Va o kollade på skor oxå, vill ha "snyggskor" som inte är stövlar..
Men hittade inga..
:/
 
Vill åka till deichmann i växjö, de har massa fint o lite annorlunda skor..
Ska till växjö ikväll, men då har de stängt..
Så det får bli en annan gång:)
 
För ikväll blir det bio med ett glatt gäng!
 
Woop woop..

Kommentarer
Postat av: Julia

Åååh, kollade med på dem! Skit snygga:-D men dem var för korta:/ jag har det problemet i stället;)

Svar: Ja de är tuffa, men fan va svårt det är med byxor alltså:/ Dessa kroppar, huaa...
Pila

2014-01-04 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0