Äntligen träning..

Idag efter jobbet var det äntligen dags att byta om på gymmet..
Det väntade en halvtimmes Grit på mig..
O jag kan säga att fyyy fan va tungt det va..
Det märks att jag varit ifrån, o Grit i säg är tufft..
Intervaller och snabbhet o styrka i ett..
Men jag gjorde vad jag kunde, o jag är nöjd med det:)
Inatt sover jag nog gott, o vaknar upp med en härlig träningsvärk:D
 
Det va enda passet jag kunde gå på denna veckan:/
men är uppskriven på två nästa vecka, har jag tur kan jag gå på 4pass då..
Om det blir av, combaten blev tyvärr inställd nästa v, så blir Grit då oxå..
Saknar pumpens stumma känsla, så hoppas kunna gå på den oxå..
 
Det känns att man inte är van att jobba oxå,helt slut i huvudet när jag kommer hem..
Mycket o ta upp, o sen att alltid vara trevlig och allert tar på kropp o knopp..
Men skönt med rätt mattider igen:P
 
Jag längtar tills allt är som vanligt igen, så man vet vad man ska göra om dagarna o slippa irritera sig på saker o ting...
 
Nu är det dags att slänga i mig sista målet..
Sen sussa kudden..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0