Det va de det..

En ledig helg har rullat snabbt förbi..
Men jag har hunnit med en hel del..
 
Fredagens pelletsleverans blev typ 2 timmar försenad, så gud finns..
Jag slapp ju lasta av o tror nog att jag hade sluppit om de kom i tid oxå, för de hade egen truck med sig..
Slutade tidigt fredagseftermiddag o waaow va mkt jag hann med den kvällen..
Massa roligt, rogivande o "braatttatagi"-grejer..
 
Lördagen gick lite för snabbt, då det blev annorlunda äventyr, men åååh så roligt det va..
Måste göras om tycker jag...
 
Idag har timmarna gått fort oxå..
Varit på en trevlig kaffe, lagat makrill fiskad i norge, gjort nyttigare powerbars,  plockat mer blåbär, rensat och städat stora hallgarderoben, handlat o bytt gardiner i sovrummet..
 
Imorgon är det jobb igen, men ledig tisdag sen så får se vad som händer o sker då..
 
Undra om man kommer till Öland i sommar?
Va ju aldrig förra året:/
 
Har iaf en systerbebbe som gärna får titta ut nu..
Nyfiken på vad du är för liten plutt o hur du ser ut..:) 
 
Jag har oxå insett att jag hamnat snett i tankarna vad det gäller mat nu..
Så jag vill o behöver verkligen komma in i träningen igen för att få rätsida på det hela..
För det håller inte i längden att äta ute o njuta för mkt av alkoholens fina drycker för som det verkar är jag mer eller mindre en svamp som tar upp varje kallori..:/
 
Jag är iaf stolt o glad över att jag inte ätit godis/kakor på snart 5 månader..
Det är det värsta av dom alla, för mig o mina hjärnspöken...
 
 
71 dagar kvar till Alcudia, resan är idag betald o klar..
Resan med all inclusive o "spendera-pengar" kostar mig 10.000kr..
O vet ni, det är värd varendajävlakrona!!
Att vara utomlands är som att stänga av allt o bara VA där o då...
Ta dagen som den kommer o skita i klockan..
Äta hotellfrulle samtidigt som någon annan bäddar sängen..
Sola medans maten lagas..
Dricka drinkar medans man har betald semester...
 
Jo-jag-tackar-ja...
 
 
Nehe, om man ska krypa till sängs o ladda upp inför en ny måndag..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0